23 maart 2016

Loterij bekerfinale: in de Toto is het altijd een feest!


Vrijdag 18 maart 2016. Op deze dag van de trekking voor de bekerfinale-loterij, is een wonder geschied!


Mijn eindnotering is namelijk 17.989. Tja, oké, veel te hoog om in aanmerking te komen voor een kaartje. Toch is het best bijzonder; het is net zo knap als het krijgen van de eindnotering 1! Of die van 26.132.

Het bizarre toeval wil dat 17.989 ook nog eens precies mijn geluksgetal is. Dat het lot zó’n wending kan nemen, daar kan geen nachtje Primera tegenop. Al was het maar omdat die winkels dan gesloten zijn en je geen krasloten kunt kopen.

Ik weet niet of deze speling van het lot nog íets waard is, of dat er nog een reservegetal komt, maar het was hoe dan ook een unieke ervaring. We zeggen niet voor niets: “in de Toto is het altijd een feest”, en ik kan het weten, ik ben er geweest.

 
Bottleneck